čtvrtek 27. prosince 2012

30% sleva aneb hurá utrácet!

Normálně slevy moc nevyhledávám, ale co se týče knih - to je jiná. 30% není málo, takže jsem se ráno rozhodl a vyjel do Ostravy. A jak to dopadlo? Hodina strávená u Dobrovského a obrovská spokojenost. Tak se můžete podívat, co jsem ulovil! :))

1. Druhý a třetí díl Hry o trůny. Dočítám jedničku, takže se to bude hodit. Sleva na jedné knížce byla kolem 200,- - no nekup to!! :D



2. Úplně jsem zapomněl, že mám tuhle sérii rozečtenou! Hned jak sem to viděl, byla to jasná volba.


3. Na tuhle knížku jsem se díval už třikrát, vždycky mě ale odradila cena. Teď to bylo o třetinu levnější, tak to bylo ještě větší lákadlo. No a už ji mám doma. 


4. A tohle není pro mě, to tu dávám jen aby se dotyčná podívala, jakou hezkou knížku jsem ji koupil. :D


A tady je to všechno pohromadě!


Malý dodatek - hezké dárky k Vánocům! Tu hru jsme pochopili asi až po čtyřech hodinách. :D Ale je skvělá, na silvestra bude o zábavu postaráno.





8 komentářů:

  1. Taková provokace.. Ach jo, taky bych brala mít ve Zlíně Dobrovského knihkupectví :D Ale asi se budu muset spokojit s nově otevřeným Neoluxorem.

    Jinak, pěkné úlovky, ale ty hra o trůny mě fakt dráždí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem tam dneska byla! Naprostá bomba, odnesla jsem si domů tři knížky a všechny tři jsou od CooBoo :D

    Hru o trůny jsem ještě nečetla, ale viděla jsem seriál a ten nemá chybu. O knížce začínám pomalu uvažovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krása. :) Taky jsem dneska zašla. Na můj vkus tam bylo moc lidí. Navíc jsem si připadala divně jen s tou jedinou knížečkou, zatímco všichni okolo mě jich měli plnou náruč. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na Hru o trůny se v budoucnu chystám, přítel má totiž první díl, tak si ho vypůjčím :D Jinak super knihy! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem si dneska udělala výlet, jinak to nešlo :))) Nakonec jsem si odnesla tři knížky a mám z nich děsnou radost :)) ... Jinak, moc pěkné úlovky - Rezistenci naprosto doporučuji! =D

    OdpovědětVymazat
  6. Páni... Tady se nám někdo rozjel :D

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná sbírka :-) Ten vzestup guvernéra mě už taky dlouho láká :)

    OdpovědětVymazat
  8. A jak je to s tou slevou? :) Já o ničem nevím, Hry o trůny chci, Ježíšek přinesl jiné knížky, tak si je koupím k narozeninám :D

    OdpovědětVymazat